Alla inlägg under november 2015

Av Jeanette Sjöberg - 2 november 2015 10:29

 . .sounds like a whisper. 



Sitter och trallar och lyssnar på Tracy Chapman och blickar ut genom fönstret på ännu en vacker höstdag och inser att jag inte bloggat på ett bra tag. Vad har hänt sen jag bloggade senast? Ska jag varit helt ärlig så har jag mestadels jobbat och det är inte fyskam det heller. Ska tilläggas att jag lärt mig väldigt mycket det senaste halvåret och jag fortsätter att lära mig nya saker varje dag. Förutom att jag lärt mig nya saker så har jag också hunnit lärt känna nya fina människor och arbetskamrater vilket också gjort att jag trivts så bra på det "nya" jobbet.


Nu ska jag också se till att ta tag i min innebandysituation vilket betyder att jag ska åka och träna med ett korpenlag nu på onsdag, ska bli riktigt roligt och förhoppningsvis har jag inte tappat all klubbförmåga ;) Det återstår att se!


Ha en fin solig höstdag kära vänner.


/Jeanette




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards