Alla inlägg under juni 2011

Av Jeanette Sjöberg - 29 juni 2011 13:23

..and thieves.



En aning förrvirrad tjej, man anländer till jobbet i stekande sol och klagar på att man ska jobba, och får reda på att i själva verket är det imorgon man ska jobba! ;D Mig i ett nötskal, så jag tog vara på den oväntade lediga dagen med en cykeltur med syster och en drink på invito med Jockis och Ewe! Mycket trevligt! :)


28 grader varmt idag, helt otroligt skönt, började dagen med en liten cykelttur, och just nu får cher peppa mig för arbete, en lite shake på detta så. 


God eftermiddag.

Jean

Av Jeanette Sjöberg - 28 juni 2011 14:08

 . .and we don't know.



Sommar,ljuva sommar, idag känns det verkligen som sommar, det enda som är synd med sommar är att den påminner mig om min bikinikropp som jag tjatat om ett halvår, som aldrig blev av! Jag tror det är dags för mig att fortsätta att köra och skriva om det, för det var då jag lyckades som bäst, när andra visste om det! :) Men nu är det slut pladdrat, jag sitter iallafall och njuter av den svenska sommaren och lyssnar på musik, alldeles pikant! :)


/jean



Av Jeanette Sjöberg - 14 juni 2011 13:01

 ..  beaat it!



Det är tisdag och jag värmer upp för en ledig helg! Whop, lite störd är jag. Undra vad jag ska göra med mitt liv, vad borde jag göra, vad passar jag för att göra, jag trodde jag skulle besvarat dessa frågor för 1 1/2 år sedan, men icke, det jag vet är att jag fick mersmak på att resa efter USA-trippen! Så nu ska det sparas pengar och slösas bort med fett på kroppen! ;D Jag tjatar konstant, det är för att det är lättare sagt än gjort!;D 




/Jean

Av Jeanette Sjöberg - 13 juni 2011 20:58

.. a generation lost in space.


Ah, vad skönt med en ledig måndag i regnet, ingen press eller stress med vad man bör göra eller vart man ska åka, en skön måndag i soffan under täcket med lite dexter avsnitt, en av de bästa dagarna på hela förra veckan, en bra start på denna vecka alltså.



Jean

Av Jeanette Sjöberg - 12 juni 2011 21:01

is everything you are.


Nog visste jag att jag var stor men inte en val, aja ingen idé att vara deppig för det.

Det kanske är ett tecken på att jag återigen bli lite duktig, men det är svårt. Jag har ingen vidare inspiration att skriva, eller rättare sagt har jag inte så mycket intressant att berätta, mer än att jag jobbar, för det mesta, och det är inte ens intressant :) Tacka vet jag ledig måndag och en liten stek på bergafjärden :)


/jeanette :)

Av Jeanette Sjöberg - 8 juni 2011 15:11

. .the same.


Jag kan inte hjälpa att känna mig konstant stressad, jag vet inte varför, kanske för att jag är en otrolig tidspessimist och har alla veckans dagar planerad med åtminstone en händelse per dag, är det inte jobb så är det träning eller bådadera. Jag tror jag behöver en pau, en hel-ledig dag, åtminstone en dag, eller så ska jag sluta att känna mig stressad för en träning som börjar om två timmar.:)



/Jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards