Alla inlägg under oktober 2008

Av Jeanette Sjöberg - 27 oktober 2008 21:58

 . . you


  Hola, Buenos Dias, Buenas tardes! Buenas Noches!


Ja, for ni som undrar varfor jag skriver pa spanska och inte har a med prick, sa ar det for att jag spenderar denna manad i Mexico, spannande, men saknar er dar hemma! :) Ja, jag ar en mupp!


Just nu sitter jag pa ett internet cafe i Morelia, en stad 4 h utanfor Mexico City, mysigt. Finns sa mycket att beratta att jag inte ens orkar borja.


/ Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 3 oktober 2008 09:53

 . .l can't remember the time of place where we just meet


Beatles, musiken, texten, melodin.


Ännu en dag som går sakta förbi, Skolan täcker upp de mesta av den värderliga tiden kallad livet. Dagarna går och går, det som för ett halvårs sen kändes som en evighet är snart verklighet, om ungefär 15-16 dagar är jag i Mexico City, en av de största städerna på den här lilla, men gigantiska jorden. Spännande!


Den härliga helgen har anlänt, Humöret är på tipp-topp, och allt är planerat.

Imorgon beger det sig till det lilla området Östersund för att spela sån här innebandy, vilket är ett av mina favorit tidsfördriv dessa dagar. :) Klockarbergets BK, vilket lag! Mow.


/ Jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards