Alla inlägg under december 2010

Av Jeanette Sjöberg - 30 december 2010 01:39

  . .på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som är bäst.



Den gamla reklamdängan hänger kvar den, helt otroligt ;) Förövrigt så har jag varit riktigt onyttig dessa mellandagar bara för att jag tänker att på måndag då jävlar, jag hoppas verkligen att jag håller mitt ord, annars blev det ju inte alls bra. Men jag är definitivt fortfarande peppad, får se vad jag säger om tre veckor ;) Men det är nog många med mig som hade tänkt sig att komma i form 2011, så kanske man kan peppa varandra när det känns tungt. ;) 


Tjatade lite på Sandra att vi ska ta tag i London, så det är väl på tiden att vi styr upp en liten weekend till London, så kanske inom en snar framtid besöker vi det lilla landet England, om jag har tur vill säga och pengar! :)



/Ciao

Av Jeanette Sjöberg - 27 december 2010 01:47

 . .the angel of my nightmare.



Blink 182 får mig verkligen att blicka tillbaka till 2004-05, man var blott 14 år ojoj, tänk hur mycket man kan förändras på bara 6år, dessutom allting runtomkring. På den tiden gick man på nivrena och tyckte att det var spännande att få gå på njurundafester och ta nattdopp på dyket. Jag låter som en riktigt gammal kvinna som alltid pratar i imperfekt, jag kommer nog alltid att förbli nostalgisk av mig, samtidigt som jag älskar nutiden.  


Snön bara öser ner över hela vårat lilla land, jag tror det måste utnyttjas, kanske ta en tur med de bortglömda längdskidorna? Sägs ju att jag ska bli fit. 



/jean

Av Jeanette Sjöberg - 26 december 2010 20:42

 . .sånt är livet.



Eftersom jag inte har något planerat inför min framtid just nu så tänkte jag ge mig in helhjärtat inför mitt klychiga nyårslöfte; nu ska jag tametusan gå ner i vikt, jag vill iallafall bli av med min bikiniångest. Lätt att säga nu innan det nya året kommit, men jag känner mig just nu väldigt peppad, jag hade väl en liten idé om att göra som en liten dagbok här över hur det går, då kanske jag känner mig tvungen eftersom jag går ut med detta offentligt ;) Mitt andra nyårlöfte är att ta tag i mina mål i livet, ett av dom; resa någonstans, jag har pratat om det i sisådär 7 år men ingenting händer, så nu är det dags. Känner en positiv våg här över hela mitt inlägg; Önska mig lycka till. 


/ Jean

Av Jeanette Sjöberg - 10 december 2010 17:06

 . .needles and pins.



Jag önskad att jag var mer peppad inför natthelgen än vad jag egentligen är. Ska bli spännande att se hur det går att leda mitt alldeles första skift, förhoppningsvis blir det inga konflikter att lösa, då jag är konflikträdd. Nu ska jag spara pengar, dock är det inte rädd månad för det speciellt inte när jag fortsätter att köpa saker till mig själv än att köpa julklappar ;)


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 9 december 2010 13:32

 . .Glory days.


Brucan sjunger om de glory days, och jag börjar undra när är dessa, har jag passerat mina eller kommer dom när jag är fyrtio eller är dom just nu? Jag är 20år och har åldersnojja undra hur min 40års kris kommer se ut då? Dock kanske detta är en annan slags kris, 20års-krisen-vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv-krisen, jag kan lova att jag inte har någon pejling på vad jag vill göra med mitt liv, och jag känner mig stressad men jag kanske inte ska vara det, jag kan ju alltid trösta mig i det kära ordspråket, det löser sig. 


Saker och ting händer och man förstår inte riktigt och man undrar varför.



/jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards