Alla inlägg under juli 2011

Av Jeanette Sjöberg - 30 juli 2011 13:16

 . .let's try it.


Lördag åh kära lediga lördag! :) Känner mig otroligt ineffektiv idag, sitter i soffan inomhus även fast det är 25grader varmt ute, fy för mig! Men det kan hända att jag och Sandra ska ut på lite äventyr sen i form av yran, vi får se helt enkelt, det är det som är det härliga med att vara ledig, att få göra precis vad man vill, ganska uppenbart det vet jag.


Har varit lite slarvig med nyttigheterna, men det är ju trots allt helg!


/jeanette :)

Av Jeanette Sjöberg - 27 juli 2011 22:29

. . and seems like I'm wearing the same old chain.


Bruce får vagga mig till sömns ikväll, jag har dock alltid varit ett nattmänniska så det är inte alltid det lättaste att erkänna att jag borde sova, men jag måste väl om jag ska orka mig upp i ottan imorn, kl 4:15 närmare bestämt.


Jag antar att för att bli nyttig måste jag intala mig själv att chips är lika gott som knäckebröd och att cola är lika smarrigt som ett glas vatten! TJOHO, det går väl rätt hyffsat dessa två/tre dagar jag har försökt :)



Godnatt/Godkväll gott folk :)

Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 25 juli 2011 10:37

 . .heading for the friskobay.



Dag 1 av 14, Whop! Ska bli spännande och se om jag kan hålla i det här, började iallafall dagen med ett litet gympass med ewalena, skulle kanske behöva ta en cykeltur i regnet också, vi får se :) Heja heja!


/Jean

Av Jeanette Sjöberg - 24 juli 2011 14:20

. . and party everyday.



Nu har jag fått festat av mig, det blev en liten fyradagars, perfekt slut på semestern synd bara att vädret har varit sisådär! Nu när semestern är slut är det även slut på mina onyttigheter, tänkte ge mig själv två veckor med träning och nyttigt ätande, jag vet hur många gånger jag har sagt det, och jag tycker inte om att tjata om det, men jag tror jag min motivation blir bättre av att skriva om det här, har ingen aning om varför. Så önska mig lycka till än en gång ;D


Ciao!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards