Alla inlägg under februari 2010

Av Jeanette Sjöberg - 24 februari 2010 01:09

 . . a heart of gold!


Hur vet man vad man är ämnad för, låter kanske dramatiskt som om jag eller du var född för att rädda världen eller för utföra mirakel, jag menar inget gudalikt, jag menar bara vilka egenskaper är det som gör mig till det jag kommer att bli? Makes sense? Kanske inte ;)


Ibland önskar man att man kunde läsa om sin framtid på ett papper, men hur roligt skulle det vara? Det bästa med framtiden är att det finns plats för förändringar, plats för nya, oväntade upplevelser, att den ska kunna formas och inte vara förutsagd. Men ibland vill man liksom veta vad man borde göra :) 

Spara pengar är nog en av de där sakerna jag borde göra för att få vara med om lite oväntade upplevelser :)


Here comes a story of the hurricane, så här klockan 01:18 på tisdagsnatten.

Av Jeanette Sjöberg - 6 februari 2010 06:37

. .moonshadow moonshadow.



Jag är nog den enda personen som äter bakad potatis och skagen till frukost klockan 06:38, stekigt värre! Dock så beror inte det på stekigheten utan min sömnlösa natt och brist på lusten att äta gröt, musli eller en torr fralla.


Samling om en och en halvtimme för en tre timmars bilresa till östersund för att spela bandyboll mot Krokom, jag är aspepp! Ska bara se till att få piggheten med mig hela dagen :) Ska nog gå finemang.


Önska mig lycka till, Godnatt,Godmorgon och god dag :)

/jean


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards