Alla inlägg under september 2007

Av Jeanette Sjöberg - 16 september 2007 13:32

. . go on





Lasse, jag kommer sakna dig.

Gustav du var alla tiders.  

Sebbe, jag tänker på dig varje dag.



Förlåt, men just nu finner jag inga ord.

Vila i frid.<3

Av Jeanette Sjöberg - 12 september 2007 15:03

. . what are we living for?



Muppigt värre;P skolan är inte min vän längre, om den nu har varit det nån gång? haha, har iallefall saker att göra, ska baka en cellkaka tills imorn, nej det är ingen cell som ser ut som en kaka, det är en kaka som ser ut som en cell, så kakcell. LÄCKERT. Eller njae, tar tid , hoppas det är värt det.


Jaja, tack för mig hej !

Av Jeanette Sjöberg - 7 september 2007 22:53

 . . rain, in your eyes i know I find the light.



Ja, hej!


Jag har lite små tråkigt, så jag tänkte, varför inte skriva in lite saker här?

Ja så tänkte jag. Förövrigt, så sitter jag här nere i min ensamhet, käkar chips, men vore gott med nått att dricka till, men det ända vi har är en banansaft som inte är så läcker, (Jag valde den) ville testa nått nytt :) men jaja, skolan funkar väl som den gör, går framåt iallefall :) längtar till vintern nu :) Loveli, skulle inte vara helt fel med lite snöplanka nu. Ätit kräftor ikväll, det var godast, var ett tag sen, men just för tillfället luktar jag skaldjur, mmm, inte så gosigt , men jag är inte arg för det.


Jobbar gör jag, imorn och på söndag iallefall, sen ska jag väl baka kaka till veckan också, det blir spännande:) thihi.  Nog med skitsnack.


Over and out


BYEBYE / jean..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards