Alla inlägg under april 2007

Av Jeanette Sjöberg - 29 april 2007 17:46

release me.


Det saker som gör livet underbart, kärlek och vänskap.


Nog med sånt där nu. Ja, vad finns det att säga, Livet är som det är :). Har lov och det är skönt. Snart så kommer sommaren, hoppas jag ;) Ska på arbetsintervju på onsdag, på mcdonken, kan bli nice om man får ett jobb. Hoppas att det går bra. I helgen har jag umgåtts med vänner och haft trevligt. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska träna och sen får man se vad kvällen har att erbjuda.


"Love is not a victory march."


BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 18 april 2007 19:09

 . .who feelt a fool , for he be the wisemen.




Bläbläblä på skolan, jag hinner inte med mig, mycket att göra. Känns som om jag vill ha sommarlov nununu! , usch vad jag klagar. Men det kanske bara så grymt tråkigt nu för tillfället.



Jaja, händer förövrigt inte så mkt mer, ska på bio imorn ;D med franskan ...haha, slipper iallefall två lektion sen, det blir very nicenice ;) Sen till helgen vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, lilla jockis fyller år :) så det blir lite kalas kan jag tänkas;)


blä förövrigt, jag är inte bara en korv..fast mest kanske.

Korv.



Tack för mig. Byebye 

Av Jeanette Sjöberg - 10 april 2007 17:17

. .in en enbärshäck ( Ja det blev en titel ändå)Ja, påsk igen ! Underbara efterlängtade lovet är här. I like it ! ;D Har iallefall blivit tillsagd och skriva lite så jag antar att det behöver göras ;)Lovlov, ja.. har varit på diverse aktiviteter ;) haha det har varit skojigt trevligt och glatt om inte annat ;) usch vad tråkig jag är. I´ve been waiting for the day lalala , underbart bra låt. Zebrahead - Hello tomorrow. Idag har jag iallefall sett helter skelter, sjuka människor:S jag fattar verkligen inte hur det kan slå runt sådär. Den var lite läskig. Och ikväll vet jag inte vad som hittas på, nått hoppas jag :)BYEBYE

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards