Alla inlägg under januari 2009

Av Jeanette Sjöberg - 25 januari 2009 20:38

 . .blue, blue sky but all that I can see is just another lemon tree.


Här sitter jag igen, försöker skriva kärlek på ett papper. Just nu känns det omöjligt, när det säger stopp då säger det stopp, jag har ingen aning vart jag ska börja, eller vart jag ska sluta? Blä. 


/ Jean

Av Jeanette Sjöberg - 13 januari 2009 16:43

..I'm going your way, cause it's such a strong way.



Inspiration, ett underligt ting, som kommer och går, som man önskar man hade hela tiden, men först och främst är det svårt att få, och svårt att behålla. Motivationen densamma, den man kämpar överhuvudtaget för att känna. Det skulle vara trevligt att få lite motivation nu för att skriva min lilla uppsats om Dröm analysen av Sigmund Freud.


Nu har jag fyllt 19 också, 19 år, det känns gammalt. Jag kom ihåg när man var runt 7-8 år, då man undrade hur man skulle se ut när man vart 18-19år, hur mycket mer vuxen man skulle vara. Men mitt forna jag, jag kan säga dig att jag inte känner mig så mycket äldre och jag ser precis likadan ut.


Det är spännande det där, nu undrar man hur mycket man kommer att ha åstadkommit när man är 30år, men jag tycker ändå att man ska nog leva efter Magnus Ugglas text; - Varför längtar du så? När det går så fort ändå?

Det jag försöker säga utan att känna mig för djup är väl, att leva i nuet ;)



Haha ;) 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards