Alla inlägg under oktober 2011

Av Jeanette Sjöberg - 17 oktober 2011 23:30

 . . and it was a pretty penny.


Måndag, åh lediga måndag men jag har snabbt insett att måndag & tisdagar inte är bra dagar att vara lediga på, eftersom jag är så hemskt rastlös & ingen annan är ledig eller sugen på att hitta på någonting såhär sent på en måndag. Så nu sitter jag själv i min källare som så många dagar innan ;) (martyren)  lyssnar på bra musik och tragiskt nog tar ett glas vin och ett kex för att känna mig mindre uttråkad.


/Jean

Av Jeanette Sjöberg - 12 oktober 2011 15:47

 . . like the first morning


Jag har hamnat i en dålig slentrian, är uppe hela nätterna sover hela dagarna dessutom toppen på moset blivit dålig på att göra kaffe, hur man nu helt plötsligt kan bli det. Sov till klockan 1 idag på min lediga dag, samt att jag nu sitter och inväntar en innebandyträning som börjar klockan 9, tidspessimist som man är! :) Spenderar därför dagen med att lyssna på musik på högsta volym och gör absolut ingenting, kan vara skönt det också förutom att jag känner mig rastlös och sugen på att dansa, även om jag aldrig kunnat dansat ;) 



/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 10 oktober 2011 17:49

 . .day :)



Måndag, kaffe, proteinshake & Bruce Springsteen, en alldeles utmärkt måndag om ni frågar mig. Min taktik att vända på dygnet fick en omvänd effekt; att skita att sova för att somna tidigt igår ledde till att jag sov till halv tre idag, så idag går vi på att träna mig trött, förhoppningsvis funkar den vägen bättre. 


/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 6 oktober 2011 15:16

..I can't keep it in.


Torsdag, en vanlig torsdag, dricker kaffe & njuter till Cat stevens och funderar stark om jag borde börja filma mitt liv, låter narcissistiskt men varför jag går i dom tankarna är för att jag tror att det skulle bli en bra komedi, iallafall ett bra klipp till americas funniest homevideos.


Ta till exempel måndag förra veckan som ett exempel; Jag står på gymmet tänkte ta en liten tur på löpbandet, ska till att starta musiken på iphonen, när jag i samma veva tappar telefonen och av ren reflex försöker fånga upp den, jättebra! Förutom den lilla detaljen att jag glömmer stänga av det snurrande bandet, så jag trillar rakt ner, gör en kullebytta slår i hakan, knäna och handen för att sen åka in mot väggen som står bakom maskinen! Otroligt bra,  tur att man var yngst på plats ;)


Igår var inte bättre, dock inte lika fysisk, jag står inne på kicks, och funderar på valet och kvalet mellan en stötdämpare & en doft, bestämmer mig för att unna mig en goparfym en väldigt dyr sådan, förmodligen den dyraste jag köpt, kommer utifrån affären, sliter upp plasten och inser att att jag köpt fel flaska, otroligt bra gjort går skamset tillbaka till kicks, och som tur var var kicks-damen otroligt snäll och lät mig byta den, förmodligen för att hon hörde att jag offrade en stötdämpare för att lukta gott ;)


/Jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards