Alla inlägg under mars 2011

Av Jeanette Sjöberg - 31 mars 2011 14:57

 . . who am I to disagree?


Sitter och pumpar eurythmics på högsta volym och känner mig rätt så nöjd, tog en liten tur på cykeln, 16km närmare bestämt, kändes topp förutom att jag trodde jag skulle ramla i diket på grund av motvind, men nu är jag hemma hel och ren och ledig :) Hur jobbigt kan det vara att vara nyttig i en månad, eller kanske jag ska omfrasera; hur jobbigt är det att inte vara onyttig på en dag? :) Jobbigt säger jag då, jag tror inte jag ska satsa på att bli personlig tränare med min inställning :)


God eftermiddag i solskenet :)

/Jean


Av Jeanette Sjöberg - 27 mars 2011 12:55

 . .finns inte mer.


Nu märks det att man börjar bli gammal, då det första jag tänker på när Sandra frågar om vi ska gå på bio; ja, fast det är ju synd att det krockar med bingolotton. Jag trodde min åldersnojja var överdriven, men nu vet jag inte längre vad jag ska tro.


Av Jeanette Sjöberg - 21 mars 2011 12:32

..we always went from town to town!


Dansar in måndagen med cher, ojoj, den kvinnan kan göra mig på bra humör! :) Riktigt skönt med måndag idag faktiskt, jobbhelgen är över, bara en kväll kvar att jobba sen så får jag en ledig dag imorgon, känns ju tipptopp!



/jean

Av Jeanette Sjöberg - 11 mars 2011 08:30

. . misunderstood.



Jag tänkte väl vara finurlig och skriva någonting meningsfullt såhär på fredagsmorgonen, dock tror jag att jag inte har så mycket vettigt att skriva, mer än att det är fredag och fredagar kan ju vara riktigt trevliga! :) Tjolahopp! :)


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 9 mars 2011 11:40

 .. och du kan komma hit
Så jag hör ingen som säger till mig; "du lever på kredit"
Men hon öppna ett fönster
och hon låser vind och hon
bryter min lag.


Än en gång är det jag Otis Redding en kopp kaffe såhär på morgonkvisten, 11:43 kanske räknas mer till förmiddagen än till morgonen, men i vilket fall så är det ganska mysigt. Jag som nyss suttit och hoppats på att tussilagos ska poppa upp ur ur det vita får höra att vi ska få ytterligare 1dm snö, känns ju inte optimalt :)



/jean

Av Jeanette Sjöberg - 8 mars 2011 15:11

. . I'm thinking of you.



Nu går vi in i omgång två av operation viktnedgång, jag har varit i en liten svacka här men nu jävlar, om man får svära! Jag tänkte väl mig att jag måste tycka att det är roligt att gå i bikini på LA:s stränder:) Fast jag kan ju erkänna att jag kommer äta en semla dagen till ära! :) 


Heja mig! /jean

Av Jeanette Sjöberg - 4 mars 2011 15:27

. .Just a small town dude with a big city attitude
Honey are ya lookin' for some trouble tonight.


Cher får fixa så att jag blir på fredagshumör, känns ganska långt borta då jag ska börja jobba klockan åtta imorgon, men jag fick ju en fredag i solen, och det är ju inte fyskam ;) Jag längtar tills gräset är grönt och syrénerna blomstrar och till sol, vind och vatten och sena ljusa sommarnätter,kan ju poängtera att jag aldrig har varit djup eller poetisk;)


 /jean 

Av Jeanette Sjöberg - 3 mars 2011 16:00

. . I was born in the USA.


Jag är inte född i USA men jag får officiellt resa in i the promised land, jajemen!

Igår ordnade vi tillstånd för inresa och allting känns underbart :) Nu är det bara sista delbetalningen kvar sen kan man se fram emot den tredje maj och Las Vegas och L.A :) Barampa barampa! :)



/Jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards