Alla inlägg under september 2013

Av Jeanette Sjöberg - 26 september 2013 20:44

 . . a little bit mad. 


Sitter i min kolsvarta lägenhet och lyssnar på gamla godbitar från 60-talet och förtränger att det står tentamen på schemat imorgon, känns liksom mer relevant att fundera på allt annat ologiskt nog. Four tops är ju ett superbra tidsfördriv när det känns som om man borde göra viktigt, de får en att glömma den ibland gråa vardagen, blir liksom lite smålycklig utan anledning, kan tänka mig att det måste se urdumt ut när jag går runt med mina hörlurar på skolan och nästan hoppar fram bara för att man lyssnar på en riktigt bra låt. Känns som om man kan behöva lite lycklig musik ibland bara för att stänga ute andra känslor, få en att glömma för en stund.



Godnatt sömntutor.

Jeanette



Av Jeanette Sjöberg - 24 september 2013 14:57

 . . tie you up in my shoes.



Alla papper ligger som en enda röra över mitt bord, häften om corioliseffekten, geologi, topografi, grundvatten och klimatförändringar. Jag försöker få någon ordning på all den här informationen men just nu känns det som en enda storm i mitt huvud, spännande hur jag uttryckte mig i förra inlägget att jag saknat tentaångesten, menade jag verkligen det jag sa då eller var det någonting annat jag saknade?  Kanske var det alla underbara människor som förgyller min tid i Umeå? Tror mer på det i det här tillfället, classic mixup?



Dags att gräva ner huvudet igen, ses och hörs igen på fredag!

/Jeanette

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards