Alla inlägg under juni 2013

Av Jeanette Sjöberg - 22 juni 2013 22:06

 . . when you believe.


Ligger och myser till två vackra röster och försöker tänka att det inte är så hemskt att redan ligga i sängen på en lördagskväll, jag antar att det är det enda rätta då jag är en workingclass hero nuförtiden och kanske kommer jag klappa mig själv på ryggen imorgonbitti när jag vaknar och känner mig superpigg, dock tror jag inte att fallet kommer se ut som så, jag kommer nog snooza i två timmar för att sen kliva upp lika trött som vanligt :) Kanske låter negativt men det är nog högst realistiskt. Jag hoppas att alla andra har klackarna i taket för min skull så kanske jag drömmer om discodans.


Godnatt partyprissar.

/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 17 juni 2013 00:44

 . .and I don't know where you did go.


Sitter återigen uppe mitt i natten, idag inte lika mycket tankar vilket känns befriande, försöker döda min rastlöshet med att vara experimentell på spotify jag försöker leta ny musik. Jag snubblade in på Ben Harper vilket är en man med en röst som skulle kunna få varje tjej att vackla tror jag, otroligt mysig. Så jag tror det blir herr Harper som får vagga mig till sömns inatt.



Sov sött sångfåglar.

/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 16 juni 2013 02:55

 . . there are thing I've never do again, but then they'd all seem right.


Det är vid den här tiden på dygnet som hjärnan borde vara alldeles för utmattad för att kunna tänka, men det är just vid den här tiden den verkar vilja arbeta som mest, det är nu allting kommer till ytan, då allting känns lite mer. Jag fick något slags infall att be om ursäkt till alla människor jag någonsin sårat att ta tillbaka alla ord som gjort ont. Livet tar så oväntade vändningar ibland och jag önskar ibland att jag hade makten att styra vart dessa vägar leder, men jag får försöka inse att det är så livet ser ut, det går inte att förutse saker, det går inte att ändra på saker som är gjort det är bara att försöka göra det bästa med vad man har och jag tackar för det jag har, mina vänner och min familj. Jag antar att det oförutsägbara som gör att man uppskattar de bra stunderna.


Passar på att be om ursäkt för de sentimentala tankarna.

/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 12 juni 2013 08:28

 . .it's like a story of love.



Andra kaffekoppen för idag och klockan är bara 08:29, andra arbetspasset på väldigt länge och det känns roligt att gå till jobbet, hade väl kanske varit ännu roligare om inte termometern inte hade visat 26grader, de innebär med andra ord att dagen kommer bli otroligt svettig, men inte är jag bitter för det. Känner att jag felberäknade klockan lite imorse, klev upp 6:30, och tänkte att jag inte hinner gå på en promenad men nu sitter jag här, helt färdig en timme innan jag ska åka, jag antar att det är tidspessimisten inom mig som ännu en gång lurat mitt förnuft ;)


Trevlig dag alla solstrålar, sola åt mig också!

/Jeanette

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards