Alla inlägg under januari 2011

Av Jeanette Sjöberg - 31 januari 2011 15:00

 . .just to ease my troubled mind.


Jobb, Jobb.



Ciao /jean

Av Jeanette Sjöberg - 30 januari 2011 12:48

    . . don't want to be a loser we're gonna win.


Jag började dagen med att bränna handen på ungnen men inte känner jag olycka för det! Hittade förövrigt min gamla uppladningsskiva till innebandyn idag så nu peppar jag järnet för den stundandes matchen mot härnta och jag har en bra känsla inför hela det här eventet! :)


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 29 januari 2011 19:14

             . . Oh lalala


Det har blivit lite på bloggfronten och det beror ju på att jag har varit på en liten minisemster till fjällen närmare bestämt, och för er som undrar så har ju det påverkat min lilla diet, men man brukar ju nollställa semestrar så jag behöver inte gå in på detaljer HUR onyttig jag har varit ;) Men det jag kan berätta att vemdalen var toppen, skönt att komma iväg ett tag även om det bara är tre dagar.


/jean :) 

Av Jeanette Sjöberg - 24 januari 2011 03:20

 . . all the place that I've been.


Kan man liksom vrida tillbaka? Ibland önskar jag att det omöjliga kunde bli möjligt. Celine dion gör mig sentimental :


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 24 januari 2011 02:01

 . .here as I'am :)



Jag tror jag ska satsa på att bli dj, men om jag skulle lyckas ska jag nog "giga" på 50+ fester för jag spelar nog mer van morrison än "we don't speak americano".


Klockan är nu 02:00 och jag har just tagit mig en cider och en toast och äntligen kan jag känna att det är semester, tre dagars semster till vemdalen, kanske inte låter så fancy men underbart skönt ändå, känner att jag behöver lite distans.



/jean

Av Jeanette Sjöberg - 22 januari 2011 14:18

 . .Got to sit down, take a rest on the porch.
Imagination sets in, pretty soon I'm singing.



Lördag eftermiddag klockan har slagit 14:16 börjar jobba om sisådär en timme och 29 minuter och inte är jag bitter för det inte. Sitter och tänkter på hur frän david bowie var i hans prime-time, silverdräkt och röd "hockeyfrilla".


Idag har jag spenderat dagen med att förbereda mig inför måndag och vemdalen, städade ur bilen och åkte på systemet för att köpa lite förfriskningar vad vore en svensk semester utan alkohol? Haha. 


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 20 januari 2011 16:02

 . .edge of town.


Torsdag, intet nytt på nolbyfronten, idag sitter jag och funderar och velar fram och tillbaka om vad min framtid ska innebära, och i vanlig ordning så kommer jag inte längre än något mellanting, jag vill helt enkelt göra allt, studera turism eller radiojournalistik, jobba med något jag älskar eller resa till USA, man kanske kan bädda in allting till något slags paket erbjudande? Ja just, då behöver jag 100 000

kanske ska jag köpa en lott och hålla tummarna för spara verkar ju vara för svårt för mig;)  


Hur mycket jag än älskar traditioner så tror jag inte att dom är bra för mig eller mitt bantande för idag åt jag lite pepparkakshus. För att ni som vill veta så har jag ingen platt mage än, men jag kämpar på det, kanske ska höja mig ett snäpp till. Heja mig!



/Jean

Av Jeanette Sjöberg - 16 januari 2011 15:18

 . .let's take it from the top.



Sunday bloody Sunday, dock ingen dålig söndag idag även fast jag är lite för trött för att känna mig peppad inför en träning som börjar om en timme och en kvart ;) Jag kom fram till att jag är unken på att dansa, fast det visste jag nog innan, men tänka bara göra upp det offentlig så att ingen tror något annat, haha, kanske ska tjäna ihop lite vuxenpoäng och lära mig vals?  Om det är vuxet att dansa vals vet jag inte ;)


Drömmar,drömmar . .kanske dags att förverkliga någon? 


/jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards