Alla inlägg under mars 2007

Av Jeanette Sjöberg - 19 mars 2007 09:29

. .let´s go.Jag måste bli lite bättre på att uppdatera denna här.Livet är väl som vanligt skulle jag kunna påstå :) Och jag gillar det, starkt ! :) Satt framför tvn i tre timmar igår, och var nervös som en korv.Timrå mötte modo,det var inte ens roligt att kolla på matchen, man var endast nervös, och korvigt värre var att dom förlora :/:/ Hoppas det går bättre nästa år :)¨I Fredags så var familjen och jag hos zanita och Kenneth, oscar och jesper. Det är ju alltid trevligt att träffa släkten, sen efter det begav jag mig ner till navet för att möta mina kära kompanjoner. Sedan begav vi oss upp till skönsberg, till Lars. Det var väl sådär, var trött som en ko, men annars så ;)Sen i lördags spelade vi innebandy, det var fett med sås. Var faktiskt en riktigt rolig match. Vi spelade mot 91;DM lag. Sedan begav jag mig till ewepewe rask. Kom förövrigt för sent, men tjejerna var snäll och väntade på mig. åt iallefall en spektakulär nachos! ;D ja ewe du får bjuda mig på mat igen ;). Det var niceness. Sedan kom det lite mer folk, och det gör ju oftast aldrig saken sämre ;) Jag hade iallefall skojigt. Söndags, klev upp fet tidigt. Skulle spela boll. Gick bra för laget iallefall ;d 0-0 mot Alnö, jag är nöjd ialelfall med resultatet! ;D Yeahyeah , sen såg jag tyvärr hockeyn :/ KORV. Sen såg vi en filmis, Pulp fiction, riktigt bra film iallefall, skum , men bra .Tack och hej för mig ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards