Alla inlägg under maj 2010

Av Jeanette Sjöberg - 16 maj 2010 15:47

 . .and it's time to feel good :)


Tänkte att jag skulle vilja gå och lära mig att bli musikalisk, kan man lära sig det, eller måste man vara född med en talang? Skulle vara oehört intressant att kolla upp :) Jag jar velat lärt mig att spela gitarr sen jag gick i fyran, men har aldrig tagit tag i det, antar att jag inte haft tiden eller tålamodet.


Det kanske är dags att prova något nytt! :)



Ciao/ jean

Av Jeanette Sjöberg - 9 maj 2010 16:38

 . .I'm out here on the open road, I'm old enough to see behind me, but to youn to see my soul.



En sommar utan Bruce iår, jag som hade tänkt gjort det till en tradition, att åka söderut och se bossen varje sommar, hade kunnat varit en tradition som toppat julafton! Förhoppningsvis var konserten på stadion inte den sista! 


Funderar av och an om jag ska boka biljetter till Roxette, känns ju som att man borde gå, dessutom har dom ett bra förband; the baseballs, så det känns ju värt! :)


Var iallafall ut på en 30minuters promenad idag, bättre än ingenting, och imorgon blir det löpning samt fotbollsträning, kanske en liten cykeltur om jag har ork! :)

Pepp,pepp,pepp



Ciao/jean

Av Jeanette Sjöberg - 8 maj 2010 16:49

 . .I swore I make her happy everyday, and how I made her cry, two faces have I.


Detta är inget garanti, mer en beprövningstid, jag ska återigen försöka att äta nyttigare, röra på mig lite mer och förhoppningsvis tappa lite vikt :) Får se hur det går, jag vet ju hur svårt det är att hålla motivationen uppe om man inte ser resultat direkt vill säga. Det är det som är problemet, man vill helst att man ska få platt mage första veckan, men riktigt så simpelt är det ju inte, tyvärr ;)


Ciao/ Jean

Av Jeanette Sjöberg - 7 maj 2010 12:03

 . .going anywhere



Den 7 maj 2010, intet nytt, sitter och myser till lite skön musik i rotan, undra vad jag gjorde exakt för ett år sen vid just denna tidpunkt; jag tror jag slet ont med allt skolarbete, samtidigt som jag var överlycklig för att snart ta studenten. Undra vad jag kommer göra om ett år precis vid denna tidpunkt? Förhoppningsvis så kommer jag ha förverkligat några av mina mål; mål som just nu toppar listan är att ta sig ut i världen och upptäcka. Just nu är jag öppen för alla möjliga förslag, har kikat runt på volontärarbete, work and travel och samt bara arbete. Jag får helt enkelt ligga i lite extra och kika runt efter realistiska alternativ :) Önska mig lycka till!


Nästa lilla äventyr att se fram emot är Rod Stewart konsert med Jocke :) Ska bli härligt att åka iväg! Sen om jag har tur så kan det bli en spanien resa med Yrla för att hälsa på lsabel :) 


Ciao/ Jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards