Direktlänk till inlägg 14 september 2014

You will be mine . .

Av Jeanette Sjöberg - 14 september 2014 11:58

 . . resolution.



Sommaren är över och jag är nu tillbaka i Umeå och jag måste bara säga vilken underbar och lärorik sommar det har varit. Jag tror jag aldrig googlat så mycket om Stockholms stad som jag gjort de senaste två månaderna, men det roligaste har trots allt varit ny vänskap och fått chansen att träffa så många människor från så många olika länder. Trots att jag tvivlade i början av sommaren över min potential som turistinformatör i en stad som jag inte egentligen kunde så mycket om så ångrar jag inte mitt beslut att slänga mig ut i det okända. Det känns otroligt bra och jag är stolt över mig själv, vilket inte händer sådär jätteofta.


Men nu är jag tillbaka i Umeå och det känns otroligt bra.  Idag begav jag mig till vallokalen, vilket jag hoppas att alla i det här avlånga landet också gör eller har gjort.


Ha en trevlig söndag

/Jeanette

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Sjöberg - 28 oktober 2016 12:47

. .liknar varandra.   Jag blir full i skratt när jag läser mina tidigare inlägg (egotrippat va?) kanske inte för att jag är rolig men för att jag är så klantig och att det verkar inte vara så att man växer ifrån det. Jag trodde ändå att det skull...

Av Jeanette Sjöberg - 22 september 2016 11:00

 . . when you let her go.   Jag måste nog vara den minst frekventa bloggaren i världshistorien, men vad gör det? Vill ändå göra en snabb uppdatering sen sist jag skrev (för ett år sen typ), jag och Erik har alltså blivit sambos och flyttat till...

Av Jeanette Sjöberg - 2 november 2015 10:29

 . .sounds like a whisper.      Sitter och trallar och lyssnar på Tracy Chapman och blickar ut genom fönstret på ännu en vacker höstdag och inser att jag inte bloggat på ett bra tag. Vad har hänt sen jag bloggade senast? Ska jag varit helt ärli...

Av Jeanette Sjöberg - 22 juni 2015 15:02

 . . om du inte fanns.       Så börjar ännu ett nytt kapitel i mitt liv, nu har jag tagit min examen och flyttat från kära Umeå. Jag kan inte riktigt förstå att det gått tre år sen jag tog beslutet att flytta ifrån Sundsvall, men jag är så ly...

Av Jeanette Sjöberg - 5 mars 2015 19:07

 . . men du vill längre upp.     Dagarna går så fort nuförtiden, eller ja dom går lika fort som dom alltid gjort men personligen känns det som om veckorna bara springer iväg. Det kanske har att göra med att det finns så mycket som ska hinnas me...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards