Alla inlägg under april 2009

Av Jeanette Sjöberg - 7 april 2009 09:04

 . .with diamonds


En mössa anlände igår :) wow! Samtidigt som jag känner en otrolig lättnad över att skolan snart är över, så känns det ju sorgligt, knepigt och konstigt! Under alla mina år av skola har jag haft underbara klasser lärt känna toppen personer och kanske lärt mig något på köpet ;) Sen är det intressant hur mycket tid jag kommer få över när jag slutar skolan, även om jag är en arbetande tjej, så är det inge extra arbete i form av läxor, vilket jag tror kommer göra mig gott ;) 


Jag känner mig en aning små sömnig nu, anlände till skolan idag och fick därefter reda på att jag inte behövde vara här på morgonen ;P Eller egentligen borde jag sitta och skriva på en rapport i Psykologi B, eller ett hemprov i Filosofi A, eller studera inför engelskan, eller förbereda en föreläsning i Filosofi B. Men som så många gånger så är det ju mycket mer spännnande (skönare) att lyssna till beatles och njuta av en lugn morgon. Eller hur? 


Undra om man tillåts sova på borden här i datasalen? Tror att jag skulle vara en aning konstig då, eftersom det frequently går människor in och ut här.. skulle dock behövas känner jag :)  


Ciao / jean

Av Jeanette Sjöberg - 2 april 2009 15:40

. .  or did he go and leave you all alone?


 Nu sitter jag här igen och filosoferar om politik, eller borde iallefall ;) Kom ju på att det var roligare och mysigare att lyssna till Bruce Springsteen och skriva ner onödiga ting. Jag satt på bussen idag och filosoferade om allt annat än politik, och det slog mig hur bra bussar är, även om vi alla är på vår osociala topp och tröttare än normalt, men tänk ändå den där lilla stunden, man har inget bättre för sig än att tänka, ta på sig hörlurarna och slippa undra kring alla måsten, det är nog därför jag älskar att åka långfärdsbuss, eftersom jag är en åksjuk tjej när jag läser, så finns det en bra ursäkt för att inte använda tiden till något vettigt som att läsa en läxa eller intelligent roman. Så åk buss :) Mow(roligt ord jag vet nina och ewe).


Jag tror jag blir glad av värmen, får sånna här glädjerus ibland, skuttar lite lätt, nej det gör jag inte, men jag skulle vilja, haha ;) Fick ett nys om att studentmössorna anlänt vilket glädjer mig ;D som en liten trigger att ta i lite extra de sista veckorna ;D lite lame kanske att behöva en mössa för det, men ni förstår budskapet.  


Nu tog dom slut, orden alltså.


/ Jean


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards