Alla inlägg under augusti 2010

Av Jeanette Sjöberg - 27 augusti 2010 13:43

. . som ögon när barnen är små.


Jag försökt rensa lite idag på rummet, men jag hör nog till en av dem sämsta att slänga iväg gamla prylar,kläder och skräp. Jag tror att jag är alldeles för nostalgisk för att slänga iväg gamla "minnen". Jag har till och med kvar pappersbijetten till Mexico och kjolar jag inte ens får över knäna, och även om jag skulle mot all förmodan växa eller krypa i dom så skulle jag inte använda dem, men ändå tänker jag; "att dom kan vara bra att ha". Jag får se när jag tar modet och slänger iväg allt jag inte rört på 8 år.


--

Det kryper i benen på mig, jag känner att jag måste göra nått nytt, åka iväg någonstans och upptäcka, dock är det väl som vanligt med mig, mycket snack och lite verkstad. Men vi håller tummarna! 


/Jean  

Av Jeanette Sjöberg - 2 augusti 2010 23:45

for go racing in the streets. 


Augusti, sommaren började nyss och ändå är det augusti, Tomas du har rätt, sommaren är kort. Dock har jag gjort ovanligt mycket för att vara mig, jag har inte bara jobbat, jag har hunnit med en snabbvisit till Spanien och en liten roadtrip till Skara, tummen upp!


Jag har dock ingenting emot hösten, jag gillar koftor och mysiga hemmakvällar;)

Om jag får som jag vill så åker vi till Norge till höst, för att arbeta in lite pengar, samt få en liten upplevelse ;D 


Dagens låttips; Billy Joel - it's still rock'n roll to me


Ciao/ Jean






Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards