Alla inlägg under februari 2015

Av Jeanette Sjöberg - 26 februari 2015 20:22

 . .is it me?



Det är alltid vid tider då jag borde göra någonting annat som jag bloggar, vid det här tillfället borde jag läsa om hur vi ska planera destinationer men istället trillade jag in på mina sparade bilder. När jag tittar tillbaka på de tre senaste åren är det som att spela universitetstiden i revy och blir rörd, ledsen, glad och vemodig på en och samma gång om det nu är möjligt. Den här tiden har gett mig så mycket, framförallt de finaste av vänner och såklart min kärlek, sen ser jag också bilder som påminner mig om tider som varit som jag inte får tillbaka, relationer som förändrats med tiden sådant som kom så oväntat. Men oj vilka tre fantastiska tre år detta varit, jag vill tacka mig själv för att jag valde att ta steget och att jag vågade och att jag flyttade till den här fina platsen. Jag tror jag kommer spendera större delen av våren att vara sentimental och förväntansfull på samma gång.



Godkväll fina ni, ta hand om er.

/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 22 februari 2015 05:27

 . . förhandlat med mig själv.



Jag visste att den här tiden skulle komma för så många har berättat, våndats och försökt beskrivit känslorna som spelar sitt spel under sista tiden på universitetet. Det är nu som en förhoppningsvis intressant uppsats ska skrivas, det är nu jobben ska sökas och det är nu vi ska omvandla alla ord ur kurslitteraturen till verklig kompetens som ska användas som verktyg i arbetslivet.  Det är med en någon stressad och förhoppningsfull inställning jag beger mig in i den här perioden. Men det finns otroligt mycket saker att se fram emot den här perioden också och en av dem är ett möte jag ska på inom de kommande veckorna :)



Bara några små tankar så här på morgonkvisten

/Jeanette





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards