Alla inlägg under juni 2009

Av Jeanette Sjöberg - 24 juni 2009 17:11

. . tonight!


Jag har funderat på en sak, man ska inte leva i framtiden, för man kommer hamna där ändå, och man ska inte leva i det gångna, betyder det att att man ska leva i nuet? Nuet är nog bra. 


I nuet är det mycket tänkande för min del, det är så mycket man vill göra, det ändå som stoppar en är väl pengarna antar jag. Satt i solen idag och súrfade runt och drömde mig bort, att resa bort tror jag skulle passa mig för tillfället, men då kommer man till nästa fas, vart? Det finns hela världen att välja på. Skulle gärna vilja åka tillbaka till Mexico en månad eller så, för att hälsa på alla :) Har ju snart gått ett år sen jag och Issa var där på praktiken! sjukt. Sen så skulle jag också vilja som alla andra åka till Australien och jobba, det verkar ju trots allt som ett kick ass country ;) USA lockar, dessutom skulle jag vilja lära mig spanska ;) Åka till thailand med Ninis, hoppas jag ju på, det hade ju varit helt underbart! :) Lillevän. Så om man skulle göra en combo av alla valen så skulle det vara great, drömmar får en att känna sig så bortskämd, att man har så många val. Om någon skulle känna för att tipsa mig vore uppskattat ;)


På tal om någonting helt annat, så var Bruce fantastisk, det var värt att köa alla timmarna, han var värd varenda minut, utan att överdriva. Clearance, är väl den coolaste mannen som gått i ett par skor också! :)


Vissa stunder går så fort att man inte tänker på hur underbart man har det, Studenten kanske är en sån tid, man vill bara tillbaka, och jag tror att jag borde njutit mer, även om jag njöt till tusen ;)  det är väl någonting man kan ta med sig till framtiden. Sen rockar ju Spin06b! :)


/ Jeanette

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards