Alla inlägg under juni 2014

Av Jeanette Sjöberg - 4 juni 2014 19:30

 . .words.



4 juni och dagen innan sista tentan för det här läsåret, känns som om jag river upp mig själv för så mycket saker nu och jag tror inte att hjärtat mår särskilt bra av det. Funderar på varför jag reagerar på minsta lilla signal och anar oråd, det kanske är en fas och jag hoppas verkligen att den går över snart. Men iallfall snart är det ett välbehövligt sommarlov, ska verkligen bli skönt att få åka iväg en sväng och prova på ett äventyr i huvudstaden i sommaren, nytt jobb och det känns som att årstiden har allt att ge mig. Imorgon ska vi styra en liten kräftskiva som en sista festlighet innan vi lämnar Umeå och självklart kommer det vara med en saknad i bröstet som jag lämnar alla kära vänner här uppe. Måste försöka hälsa på familjen och alla kamrater i Sundsvall också, känns som det var evigheter sen och jag vill bara krama om dom.


Godkväll alla solstrålar.

/  Jeanette

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards