Alla inlägg under maj 2014

Av Jeanette Sjöberg - 12 maj 2014 14:20

 . .baby, they are tumbling down.



Sitter och smuttar på en kopp kaffe och försöker blir en aning klokare genom att läsa igenom kurslitteratur om att planera för ett hållbart samhälle. Istället för att kanske ha allt fokus på vad som sägs i de skrivna raderna så blir det liksom lätt att hjärnan vandrar iväg på andra tankar och jag inser hur inspirerad jag är för livet just nu, det känns som om jag är så otroligt nyfiken på vad framtiden har planerat för mig. Jag kanske borde säga hur jag har planerat framtiden, men det vore fel att beskriva det så när det känns mer som om jag är öppen för alla olika möjligheter som ges inom de närmsta åren. Klart jag kan gå runt att oroa mig för att jag inte vet än vad jag vill bli när jag blir stor trots att jag åker på vuxenbiljett på bussen men jag lär av livet och mitt motto nuförtiden är "det blir vad man gör det till". 



Hälsningar en hoppfull tjej. /Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 5 maj 2014 15:29

 . . the laughs on me.


Terminen börjar lida mot sitt slut, jag kan inte riktigt förstå att jag snart gått 2/3 av min tid på Universitetet. Jag känner mig hoppfull och samtidigt nervös inför sommaren, då börjar ett nytt kapitel av mitt liv. Jag ska bo i Stockholm och få arbeta med turism i sommar och jag är så peppad. Det kändes konstigt att lämna mitt gamla arbete då det varit en stor del av min vardag i många år nu, men det kändes som om det var dags för mig att ta steget ut och testa något nytt och utmana mig själv.



Tjoho!

/Jeanette

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards