Alla inlägg under april 2011

Av Jeanette Sjöberg - 25 april 2011 21:35

 . .don't wait in line:)


Nu tar jag ett sista kraftag i mitt tappra försök att vilja visa mig en blommig bikini, så jag kör på en liten 5-dagars diet, börjar att känna mig som en riktig jojo, samt en person som bara pratar om dieter och bikinisar, men tänkte väl att det kan vara roligt och se om det gör någon skillnad ;)


Om en vecka beger det sig, otroligt fort tiden går:)


/jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 19 april 2011 10:43

 . la bamba! Yo me soy capitan.


Vet inte om det där är korrekt stavad spanska men låten är iallafall mysig! Jag rockar alltså in tisdagen till lite Ritchie Valens. Hade väl tänkt att ta mig en liten tur på cykeln, dock insåg jag att det var slut på batteri på den lilla ipoden, så det blir till att ladda den lite, jag behöver mer än fågelsång för att bli peppad på att trampa ;)


Det är alltså 19april idag och det är bara 14 dagar kvar tills jag beger mig till staterna, los angeles samt vegas! Whop! :D


/Jean

Av Jeanette Sjöberg - 15 april 2011 21:48

 . . when I feel blue.


Än en gång sitter jag och sörjer varför jag inte levde under 60-talet, om jag hade möjligheten att resa i tiden  skulle jag nog vilja vara en av de unga hippisarna på woodstock, vara en av de lyckliga som fick se beatles spela för fulla hus och även vara en av dem som fick se bruce i sina unga dagar i början på 70-talet. :) 


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 14 april 2011 00:48

 . .when it's hard to be anything at all?


Ibland önskar man att man försökte lite mer istället för att sitta och tänka att vad jag gör påverkar ingenting, så det kanske är dags för mig att dra ett strå till stacken, att göra någonting litet kan faktiskt vara en början på någonting stort! Där var min lilla djupa fundering för dagen.


För att lätta upp stämingen kan jag ju ta att berätta att snart är det maj, och det gott folk, ser vi fram emot, iallafall jag och förhoppningsvis alla andra som älskar våren. :D:D


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 10 april 2011 23:32

 . .and fifteen days, since you went away.


Febrig och tung hjärna, känner att jag tänker på för mycket, och det passar sig inte, inte för mig iallafall. Kom precis hem från en trevlig arbetsvecka i stockholmia, träffade mycket fina människor och hade riktigt trevligt, dessutom lärde jag mig en hel del, och jag hoppas verkligen att att jag kan tillämpa allt jag lärt mig praktiskt också :) Snart beger jag mig overseas, ska bli otroligt skönt :)


/ Jean :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards