Alla inlägg under augusti 2008

Av Jeanette Sjöberg - 31 augusti 2008 14:25

 . .Attracs me like no other lover.


Sommaren är faktiskt kort som Tomas Ledin säger eller sjunger. Det känns som om man hinner inte reagera förr än den är slut. Dock har det varit en bra sommar. Jag har sett en stjärna som enligt mig är en legend, Bruce Springsteen, och det kan jag helt ärligt säga var den bästa konsert jag har varit på, dock har jag inte så mycket att jämnföra med. En gyllene tider konsert och en Christina Aguilera konsert, men Bruce är nog den bästa konsert jag kommer att se, men man ska aldrig säga aldrig.


Vad finns det mer att säga? Jo just, jag tog ett sånt där körkort, det är väl värt att nämna, det känns iallefall grymt skönt. Sen så har jag och isabel bokat en resa till Mexico. Vi beger oss den 18 oktober och kommer inte hem förrän en månad efter. Vilket jag ser fram emot så grymt mycket. Nästan allting är färdigt inför resan, vi har vaccinerat oss och passet ska hämtas på tisdag. Spännande!


Sen har jag nyligen sett Batman the dark knight, vilket är enligt mig en av de bästa filmerna som gjorts. Jokern den bästa film karaktären, man har nog aldrig gillat en skurk så mycket som man gillat jokern, Heath Ledger var faktiskt klockren. Christian Bale var inte mycket sämre han heller.


Jag antar att jag inte kommer på så mycket mer att säga.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards