Alla inlägg under februari 2007

Av Jeanette Sjöberg - 24 februari 2007 14:11

. .you´re here. A bit of hope when you looking to my eyes. Follow me to the otherside. I´m so sorry, I don´t know what I´m doing. I know it´s my fault. A think about it a lot, almost everyday.I´m alone without you. I need you.i]Jag är inte så värst bra att skriva någonting här. Idag klev jag iallefall upp klockan sju , för att spela X-games ;D en Innebandy/fotbolls turnering. Det var ganska roligt, mindre pinsamt än vad jag hade trott. sisådär, ibland blir man överraskad. Och ikväll har jag blivit bjuden på cornelis konsert, ( trubadurer som Jack wreejsvik, Evert Ljusberg m.m) Kan nog bli trevligt. Ska åka med Jocke och hans mamma,bror och mormor och oscar. Hoppas på en trevlig kväll :)BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 18 februari 2007 18:47

. .buttercup baby , just to let me down , mess me around.(kan inte låta bli girlies) thihiNu är det två veckor kvar till lovet, awrrg! Underbart, känner att ett lov är välbehövt nu, skolan är väl sådär. Har en grejer jag känner att jag borde gjort,men dock inte gjort det. Hoppas det löser sig, just nu förlitar jag mig för mkt på hoppet istället för att ta tag i saker. Känns som om jag tror att nån annan ska göra arbetet åt mig, men så funkar det ju bara inte, eller hur?Igår var vi iallefall på lite kalas hos Martin. Det var trevligt som vanligt, Singstar och volter i snön ! fett med nice. Ser redan fram emot nästa helg, snackas om lagfest och andra roliga aktiviteter ;) Kanske till och med hinner åka lite snowboard om jag ha riktigt tur. Men det är ju 5 dagar kvar till helgen, 5 dagar med arbete. WOHO ! ;D Ikväll så ska det tränas fotboll på westhagen, kan bli roligt, får ta på mig lager med kläder. ;D gosigt. Sen så lär jag väl inte hinna göra så mkt mer. Tack och hej för mig ! ;D

Av Jeanette Sjöberg - 17 februari 2007 17:47

. . för mig ?Bandymatch, vi vann med 2-1 mot bosvedjan:) Skönt med en seger. Vet dock inte hur det ligger till i serien.Får kolla upp det. Ikväll vet jag inte rikigt vart vi ska och va vi ska göra ;D hehe får se vad kvällen har att erbjuda.- Jag tar på mig min orangea arbetsoverall, sen sätter jag mig i loket, Och där börjar friheten. Pontus

Av Jeanette Sjöberg - 15 februari 2007 18:42

. .far and wide, for something real , something to die for, but I have found you and you do not see all that is true all that it´s me. Försöker förövrigt studera. Går dock inte framåt, kanske är det av ren lathet, eller är det för att jag hittar ingenting, det kanske är av ren lathet att jag inte hittar nånting? Aja just nu känns det drygt. Hoppas jag blir klar med det i tid. Igår var det iallefall alla hjärtans dag :) och den tillbringande jag med jocke. Vi åt god middag med lax och pressad potatis och laxsås. Gjorde inget speciellt :) men det var mysigt. BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 12 februari 2007 18:08

. .slår våren ut,marken blir grön igen. Allt som var dött väcks till liv, det kan vi också..så länge vi andas.Skrev hej din fjantiga skit. sluta upp att bete dig som en apkorv och kom och ät glass istället Tack Ewe.Skola,skola och skola! det är ungefär det som jag hinner med nuförtiden. Nej nu överdrev jag. Men iallefall längtar jag till sportis, då drar det iväg till det björniga riket med ninis och hennes family. Niceness. Kan bli trevligast.Tack för mig.BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 9 februari 2007 21:50

. .fånga en ängel , en ängel från sjunde himlen.Sometimes I wish I was you, because you´re so damn perfect.Sitter hemma i min källare och tänker på saker och ting. Kommer inte fram till nånting vettigt. Ibland funderar jag på om jag verkligen är värd er, vad har jag gjort för fantasktiskt för att förtjäna er? Jag kan faktiskt inte komma på varför, för mig är ni underbara. Och det är lyckan. Lyckan är att ha er. Tack FredagHelg är underbart, vill ha helg hela veckan. Idag har jag tillbringat min dag med innebandy och så ska det låta.Ska upp tidigt som en gnu tomorrow, ni anar inte.. klockan kvart över sju är det samling på nordic. Men det blir nog skojigt skulle jag tippa på. Får se hur det slutar ;) Over and out . . .

Av Jeanette Sjöberg - 5 februari 2007 09:38

. . I don´t like mondays , tell me way !Måndag igen! längtar redan till fredag ;) Helgen har iallefall varit trevlig. I fredags umgicks jag med jenny och jocke, såg lite film osådär:) Sen i lördags så spelade vi match emot Högom, gick förövrigt inge vidare, vi förlorade med 2-1. Senare på kvällen så åkte vi till Jonas , det var trevligt ;D snackade gamla minnen med ninis ;) Hehe , igår gjorde jag ingenting ;D satt mest, spelade fotboll på kvällen ;) BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 3 februari 2007 14:09

När jag hör den låten tänker jag på i somras, det var ett tag sen nu, men jag kommer ihåg den som om det vore förra veckan. En underbar sommar med underbara minnen med underbara människor. Det var en toppen sommar år 2006. Det var då jag fann digMen tiden går fort, och nu är det den 3 februari år 2007.Man hinner nästan inte med sig. Det är förövrigt vinter. Very nice, speciellt en dag som denna, solen skiner på den vita glittrande snön :) hrm, poetiskt ( haha )Har förövrigt bandybollmatch inomhus mot ett lag som heter Högom,har ingen anning hur det kommer gå , men man hoppas ju alltid på det bästa :) eller hur? ----------------------------------Hoppas man inte missade allt för mkt igår. Men jag hade iallefall en mysig hemma kväll med Jocke och syster. Vi såg jägarna för första gången. Sviniga grabbar är en sak jag kan säga om den filmen. Men förövrigt var den bra. Det var allt för mig ;DByebye Lingonpaj

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards