Alla inlägg under oktober 2013

Av Jeanette Sjöberg - 10 oktober 2013 10:27

. . does it always feels like nothing has changed?



Funderar mycket kring vad jag tänker på och det låter inte alls logiskt, jag vet. Försöker liksom hitta svaren på alla min obesvarade tankar och ofta känner jag någon slags underliggande oro eller kanske är det hjälplöshet? Jag vet inte. Önskvärt vore ju om man någongång skulle kunna trycka på paus, det skulle underlätta i vissa sitationer då jag verkligen inte behöver tänka så mycket som jag eller vi kanske gör. Jag vet att alla någongång i sitt liv grubblar, så jag känner mig inte ensam.


Men ni ska veta att jag tänker på er och jag vill bara tänka positivt, hoppas och tror.

/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 9 oktober 2013 14:25

 . . att vi har solsken över hela vår stad, det låter väldigt underligt. 



Regnet smattrar på fönsterbläcket och jag försöker söka inspiration att skriva om ett besöksmål i min hemstad i Sundvall. Kände att förmiddagen började bra när jag lyckades drämma i kinden i fönsterbrädan vilket resulterade i en uppsvullen röd kind men inte är jag bitter för det, känns som om dagen endast kan bli bättre efter det och att en smula regn och skolarbete inte ska kunna dra ner mig idag.



Tjolahej!

/Jeanette




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards