Alla inlägg under februari 2012

Av Jeanette Sjöberg - 29 februari 2012 19:16

. .and I'm hanging on a thread.


Idag har jag en sån här dag då jag känner mig otroligt uttråkad, eller otroligt villig att göra nått, helst ta mig drink & dansa och glömma att det finns en sån där morgon dag, låter det tragiskt? kanske lite, och det låter ännu mer tragiskt att jag kanske bara ska sitta hemma & göra absolut ingenting, eller ja träna, om det ändå varit det jag hade känt för.

Känns som om jag har ingenting att klaga på, men likt förbannat gör jag det ändå, så bry er inte om att läsa allt. ;)


Aja ha en trevlig onsdag hurrnini.

  ( Bjuder på en glad bild) 

Av Jeanette Sjöberg - 22 februari 2012 16:08

 . .love.


Ledig och jag orkar inte mer än att sitta i mjukis-byxor och lyssna på musik, känns som om mina lediga dagar ser ut så nuförtiden, kan bero på min bristande ekonomi och tröttheten efter allt nattugglande. Men på fredag är det lön har jag hört och förhoppningsvis är det bara mer än kontot som får energi ;) 


Har powershaketat i två dagar nu(måltidsersättning) och det har gått bra, förhoppningsvis orkar jag hålla det i en vecka iallafall så kanske det visar lite resultat, känner mig mindre uppblåst vilket är ett plus, hejja hejja.


/jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 21 februari 2012 13:45

 . .cut me out.



Tisdag, soliga fina tisdag, när jag tittar ut så blir jag på sprudlande humör & känner att våren är på gång :) Synd bara att jag jobbat natt & sovit bort halva dagen i vanlig ordning.På ett konstigt sätt så får solen mig att bli mer motiverad inför sommaren och inför min träning & mina mål, så kanske kan plusgraderna ge mig en spark i baken?! :) Hoppas på det iallafall, det är fettisdag idag också, synd för jag är rikigt sugen på en semla och dagen till ära gör att det inte känns lika skyldigt att smaska på en sån där gräddig grej.


/Jean

Av Jeanette Sjöberg - 17 februari 2012 01:38

 . .you.


Jag lovade mig själv att inte bli nostalgisk ikväll, men det är väl som att en ko skulle lova sig själv att inte äta

gräs? Bra jämnförelse och så, men va tusan jag är inte fin känslig. Klockan har precis passerat 1;40 snåret och som vanligt spenderar jag kvällen med lite bra musik, borde städa men va fan, det var roligare att kika på gamla bilder. Jobbat som en tok, känns det som..fast det är nog bara jag som inbillar mig, men är otroligt sugen på att hitta

på något äventyrligt inom de närmaste dagarna eller månaderna. Lycka till till mig.


Godnatt.

/ Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 14 februari 2012 13:20

 . .no more.


Tisdags, hjärtans tisdag dock kommer jag inte träffa mitt hjärta idag,men för oss har den här dagen aldrig betytt särskilt mycket så jag spenderar kvällen på jobbet, dock hade en tre-rätters kanske varit lite trevligare ;) Tar en till kopp kaffe & sjunger in dagen till lite Bruce Springsteen.


/Jean

Av Jeanette Sjöberg - 12 februari 2012 23:03

        . .you shot me down.



Slöa söndagar är de bästa söndagarna som finns, ingenting planerat, ingenting bestämt utan bara göra det man känner för. Idag kände jag för en liten skotertur i solskenet med trevligt umgänge & sibylla-korv. Nu sitter jag här i rotan 300-godisar senare(känns det som) och kikar på king's speech, vilket verkar som en otroligt bra film synd bara att mitt huvud är för trött för att tänka, vi får se om jag klarar filmen ut.  



Godnight.

Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 11 februari 2012 00:32

 . .you make the world go around.


Sitter & sippar på en kaffe Karlsson & proppar i mig mängder av popcorn, jag tror jag tagit fredagsmyset till en högre nivå ;) Sitter & snokar runt på internetet efter möjlighet och öppningar och inser att det finns en hel del alternativ, antar att det jag behöver är en spark i baken och lite självförtroende, tjatat i år om det här men aldrig tagit modet till mig, så sjunger en liten hejja ramsa med fleetwood Mac- You can go your own way!


Just det jag hade ju lovat mig själv att bli lite mer musikalisk också, står ganska still på den fronten.


/optimistiska FredagsJean

Av Jeanette Sjöberg - 9 februari 2012 16:10

 . .shanana.


Godmorgon, eller ska jag kanske säga godmiddag? Klockan är ju trots allt 16:11, men jag antar att det är okej att sova lite längre när jag jobbar natt, dock ska jag iväg om en timme igen, känns märkligt! Men sen är det förhoppningsvis ledig helg, vilken kommer fyllas av sport återigen, imorn är det innebandy & på lördag är det fotboll för hela slanten :)


/Jeanette

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards