Alla inlägg under januari 2012

Av Jeanette Sjöberg - 30 januari 2012 12:58

.  .allting snurrar runt.



Måndag och jag funderar starkt på att sitta i pyjamas byxan hela dagen, även fast jag lovade mig själv att få sova ut idag så får lite ångest för att jag sovit bort hela morgonen så jag vet inte om jag egentligen borde slänga på mig ett par jeans för att känna att gjort någonting. Fast just nu känns det ganska lagom att bara sitta och dricka kaffe & lyssna på musik, kanske man borde kika på vad framtiden har att erbjuda i form av olika utbildningar?


/Jeanette 

Av Jeanette Sjöberg - 29 januari 2012 23:07

 .  .go.


Söndag, underbara söndag(iallafall när man är ledig måndag) förutom en förlust i innebandyn så har jag haft en alldeles förträfflig dag, umgåtts med mina två kära vänninor Ewe & Nina, tog en liten fajka på barista & rundade av med en film såhär på kvällskvisten och tydligen har jag godismak likt ett barn enligt Evelina ;) Men vem kan motstå zoo & tuttifrutti?


Nu fortsätter jag med en kall öl bara för att jag kan samt lyssnar på en massa gamla godbitar från förr i världen.

Vet inte riktigt hur det går med mitt "nya" liv, jag antar att nyårslöften är till för att brytas, det vore ju skam om jag skulle lyckas helhjärtat? ;)


Vi hörs.

Jeanette ;)

Av Jeanette Sjöberg - 24 januari 2012 21:21

 . .shananana! :)


Hemma efter äventyret, Stockholm-London-Stockholm alla slags resor vare sig tåg eller flyg har ställt till det lite för oss, försenat tåg vilket ledde missat flyg, sen på vägen hem försenat bagage & halka på landningsbana, men nu är jag iallafall hemma. Hela resan var otroligt mysig, pubar, harrods & museumvistelser, eller jag rättar mig själv en vistelse.

Får väl se när jag vågar resa igen, eller när jag har råd att resa igen ;) Haha!


Tjolahopp.

Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 10 januari 2012 16:17

 . .breakfast at Tiffany's.


Så ännu en dag börjar lida mot sitt slut, eller ja jag har en natts arbete att se fram emot. Har stressat på idag med diverse, får väl klappa mig själv på ryggen för min produktivitet idag, städat, pluggat & tvättat, kanske har jag en framtid som hemmafru ändå? Förutom att bränner vid allt jag lagar & förstör allt jag syr men annars så :)Sen kan jag inte förstå hur klumpig man kan bli, skär mig på en kniv när jag diskar, förstör ett glas jag stoppar i diskmaskinen & slår huvudet i taket i trappan, vet inte riktigt hur jag ska förbättra min värdelösa motorik. 


Imorn bär det av till London, otroligt skönt att få fly en liten stund, tar en tripp med den kära hedenius för att besöka den där underbara Isabel & vi ska se till att fira födelsedagarna så det står härliga till, synd bara att jag är ett vrak när det kommer till min ekonomi, men man lever bara en gång har jag hört. 


Trevlig eftermiddag hurrnini :)

Jeanette




Av Jeanette Sjöberg - 10 januari 2012 00:26

. .Stoplines are swaying and the phonelines are down.



Ibland får jag känslan av att jag tar mig vatten över huvudet, att jag tar på mig saker, saker som jag inte klarar av och sånt jag kanske borde låtit bli, jag känner att det här är en dag då jag tänker alldeles på tok för mycket, en sån dag jag stressar över småsaker, det måste jag sluta med, jag kanske borde skriva upp det & kolla på den lilla lappen någon gång :) 


Godnatt.

Jeanette


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards