Alla inlägg under april 2013

Av Jeanette Sjöberg - 22 april 2013 23:16

  . .dess mörka tal.


April, april säger du? Det känns som dagarna bara flyger förbi och jag hinner inte ens uppfatta vilken veckodag det är, fredag,måndag eller onsdag? Vet inte om det är en början på sinnesförrvirring eller bara ett tecken på att jag tänker för mycket eller var det för lite? Känner mig stressad för en gång skull ;) Jag känner att jag har många uppdrag framför mig innan jag kan ta sommarlov eller paus ifrån skolan iallafall; nummer ett på listan är att ordna en bostad så jag slipper bo i ett hål i marken, sen är det planering för nollning, tentor och allt annat som kan tänkas behövas ta tag i.


Hejja mig!

/ Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 14 april 2013 23:38

 . . new age.


Solen valde att lysa extra starkt idag och jag tror jag glömt bort hur helande solstrålarna kan vara, att känna värmen och fyllas med känslor av vår och sommar. Synd bara att min kropp inte är ett stort fan av att bli brun men en och en annan fräken(?) fick jag iallafall. Vissa vårdagar känner jag mig lite vilse och förvirrad, jag hoppas att sommaren för med sig klarhet i mina tankar, så jag slipper bli så yr.


Godnatt solstrålar.

/ Jeanette

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards