Alla inlägg under juli 2007

Av Jeanette Sjöberg - 25 juli 2007 20:57

 .. .african queen.



Yran here we come ! NOT


Nope, inte i år allefall, nästa kanske om jag har tur.  Men jag ska inte klaga , mest mitt fel , men jag saknar iallefall mina kära vänner ;D hoppas dom får en toppen helg, jag ska iallefall jobba, får se hur det går. bapapa, var iallefall på el stada idag och shoppade lite, ett par skor, linne och tröja , phett, kändes behövligt. Nicenice.





Av Jeanette Sjöberg - 23 juli 2007 20:49

..when you´re near me when you´re away.



tja, hej.

Av Jeanette Sjöberg - 21 juli 2007 07:52

Is this the real life? Is this just fantasy? Caught in a landslide, No escape from reality. Open your eyes, Look up to the skies and see, I'm just a poor boy, I need no sympathy, Because I'm easy come, easy go, little high, little low, Any way the wind blows doesn't really matter to me, to me. Mama just killed a man, Put a gun against his head, pulled my trigger, now he's dead. Mama, life had just begun, But now I've gone and thrown it all away. Mama, ooh, didn't mean to make you cry, If I'm not back again this time tomorrow, Carry on, carry on as if nothing really matters. Too late, my time has come, Sends shivers down my spine, body's aching all the time. Goodbye, ev'rybody, I've got to go, Gotta leave you all behind and face the truth. Mama, ooh, I don't want to die, I sometimes wish I'd never been born at all.



Queen- bohemian Rhapsody



Ja, on my way till jobbet. Greaaat! eller njae, jag känner mig inte så taggad just idag, vet inte varför. Kanske blir det senare, hoppas jag. Igår umgicks jag med min kära vän Nina Björk, vi gjorde dock inte så mkt , mös på bara ! ;D Ikvällis blire väl bara lugnast, jobbar imorn också. Stryka skjortor är ju min duty just nu , även fast jag inte kan stryka skjortor. Men eh? jag trivs ju ändå , eller hur? ;)

Av Jeanette Sjöberg - 17 juli 2007 23:44

 . .vänner.




Tiden bara flyger iväg, har redan gått många veckor av sommarlovet, och jag har i princip inte gjort så mkt, jobbat, umgåtts. Igår hade iallefall jag trevligt, var ute i Filles stuga, vi var några stycken där , spenderade natten där, riktigt nice faktiskt.Sen imorn ska jag och jobba, det blir väl nicenice, eller nått ;P.



Time, i don´t recognice you.



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards