Alla inlägg under mars 2009

Av Jeanette Sjöberg - 6 mars 2009 14:37

..with a guy like you.



Ångesten börjar krypa sig på, sakta men säkert. Om tre dagar är lovet slut, jag vet att jag borde gjort mer än vad jag gjort, att jag borde skrivit mer än vad jag skrivit, läst mer än vad jag läst, men det finns ju ingen annan att skylla förutom mig själv. Vilket känns lite halv-läskigt. Sedan kan man ju inte bli annat än brydd över mitt egna minne, det är tredje gången jag glömmer bort att jag har träning . . jag vet inte vad det ska betyda? :S Känns som att det jag behöver göra nu är att varva ner ångesten och varva upp effektiviteten, dessutom minnet ;)  Synd att jag bara skriver och beklagar mig, så nu tänkte jag att jag ska sprida lite ljus också.


Snart är det ju faktiskt vår, underbara varma mysiga vår, jag längtar tills solen kommer att lysa och vattnet rinna längs vägens kant, att se en tussilago stå och blomma i diket, få ta på sig lättare kläder och gladare humör. Vi kommer åka ett gäng till fjällen över påsk, vilket ska bli riktigt mysigt tycker jag, av någon anledning ser jag jämt i fram i mot att komma iväg någonstans, skönt att slippa vardagen för någon dag eller så. Sen så kommer ju också sommaren, med studentens härliga dagar(lala) Mys, känns som om jag aldrig längtat så mycket som jag gör nu.  Förhoppningsvis så kommer det några mexikanare och hälsar på, vore riktigt roligt.


Sen är det ju också BRUCE SPRINGSTEEN, oh vad jag ser fram emot att se karln och E-Street band igen, kommer bli så otroligt roligt, fantastiskt och helt underbart. Kan hända att jag har höga förväntningar, men jag tvivlar int e en sekund på att jag inte kommer bli besviken.  WOHO


Det kommer väl komma en tid framöver då jag kommer vara fundersam och fundera på vad jag vill göra med livet, förmodligen kommer jag åka utomlands någonstans för ett tag, kanske ta någon turistledarutbildning eller nått annat äventyrligt.  


/ Jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards