Direktlänk till inlägg 5 mars 2015

Du står på toppen . ..

Av Jeanette Sjöberg - 5 mars 2015 19:07

 . . men du vill längre upp.



Dagarna går så fort nuförtiden, eller ja dom går lika fort som dom alltid gjort men personligen känns det som om veckorna bara springer iväg. Det kanske har att göra med att det finns så mycket som ska hinnas med för tillfället. Har suttit och läst och skrivit på en uppgift i en vecka nu och ni kanske vet när man grävt ner sig i ett specifikt ämne under en period så kommer det tillfällen när man ifrågasätter sig själv om det man gjort verkligen är av vikt eller om det är tillräckligt bra. Men det hör väl till processen antar jag.


Bokat flygbiljetter till huvudstaden i veckan för ett intressant och viktigt möte(för min del) och jag ska nog ärligt erkänna att det pirrar lite extra i magen och förhoppningarna är stora på att det ska bli en lyckosam resa. Nej nu måste jag återgå till skriveriet och hoppas på att kreativiteten kommer som en blixt från klar himmel ;)


God kväll

/Jeanette

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Sjöberg - 28 oktober 2016 12:47

. .liknar varandra.   Jag blir full i skratt när jag läser mina tidigare inlägg (egotrippat va?) kanske inte för att jag är rolig men för att jag är så klantig och att det verkar inte vara så att man växer ifrån det. Jag trodde ändå att det skull...

Av Jeanette Sjöberg - 22 september 2016 11:00

 . . when you let her go.   Jag måste nog vara den minst frekventa bloggaren i världshistorien, men vad gör det? Vill ändå göra en snabb uppdatering sen sist jag skrev (för ett år sen typ), jag och Erik har alltså blivit sambos och flyttat till...

Av Jeanette Sjöberg - 2 november 2015 10:29

 . .sounds like a whisper.      Sitter och trallar och lyssnar på Tracy Chapman och blickar ut genom fönstret på ännu en vacker höstdag och inser att jag inte bloggat på ett bra tag. Vad har hänt sen jag bloggade senast? Ska jag varit helt ärli...

Av Jeanette Sjöberg - 22 juni 2015 15:02

 . . om du inte fanns.       Så börjar ännu ett nytt kapitel i mitt liv, nu har jag tagit min examen och flyttat från kära Umeå. Jag kan inte riktigt förstå att det gått tre år sen jag tog beslutet att flytta ifrån Sundsvall, men jag är så ly...

Av Jeanette Sjöberg - 26 februari 2015 20:22

 . .is it me?     Det är alltid vid tider då jag borde göra någonting annat som jag bloggar, vid det här tillfället borde jag läsa om hur vi ska planera destinationer men istället trillade jag in på mina sparade bilder. När jag tittar tillbaka ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards