Alla inlägg under maj 2007

Av Jeanette Sjöberg - 31 maj 2007 09:59

 . .my bycycle. Barapapa.



ah :) snart helg. Franichen gick inte helt åt helvete, det gillar vi, blir nog det nästa år också. (skriv upp det om ni tycker det intressserar er).


Ska snart ha en fet presentation om stress, känner mig inte peppad, synd de. Hoppas iallefall att alla kommer tycka att den är någorlunda intressant.



Igår var man på donken, gick bra. Fick kläder,skor,papper och allt :) Det ska nog ordna sig hoppas jag :) Vet dock inte när jag börjar jobba.


SOMMARLOVSOMMARLOVSOMMARLOV.


BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 28 maj 2007 16:05

 . .  ifrån kreta.. det är nog vi det :)


Jag älskar fort. MOHAHA.



sommarlov snart ;D tack och hej

Av Jeanette Sjöberg - 24 maj 2007 22:55

 . .tutti frutti, I´m rutti..




ojojdå, sommarlov om typ två veckor, hur nice som helst :)

Dock har man en del kvar att göra i skolan, som vanligt :/ Hade förövrigt franska nationella idag, gick inge bra alls, funderar på att byta språk till nästa år, det blir nog nice. Men får se vad lilla ann-marie säger.


Just nu sitter jag iallefall hos jockepocke, gosigt värre:)

Sen har jag vänner som är dunderbara, ville bara makea that ancementet..



BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 22 maj 2007 14:27

 . . och det är jag.



Jag är inte du, du är inte mig.

ibland kanske önskar du att jag var nån annan.

Det är mitt fel. 


Innebandy hela helgen, det har varit skojigt. Dock gick det väl sådär , vi kom inte till slutspel men spelade bra ändå :) ojoj vad jag älskar mitt lag. Underbarast. Hoppas på ett år till.


Sometimes I get so weird , I even freak myself out.

dcsbchjdcI´m sorrycbshbcjdcs


BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 16 maj 2007 12:13

 . .you will know that things between us , aint right.




 Onsdag, shit pommes. Falun tomorrow, hey ho let´s go.

 Korvar jag är inte nöjd med min lilla fina presentation ;) Men det får duga känns det som.. orkar inte göra nått mer.


Ja, innebandy , nicenice..hoppas det går bra.

Annars är väl allt som vanligt tror jag, eller ? ;) jadå.

glass skulle vara gott.



BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 15 maj 2007 12:20

 . . like you were walking on to a yacht.


Tisdag, sitter i skolan har ingenting att göra. Har såndär rast, borde kanske studera samhälle, men äsch. Ska skriva om stress, vet inte vad jag ska skriva ;)



På torsdag bär det av till falun :) på Silja Line cup ! awsome dude.

Innebandy för hela slanten så att säga. Innebandarn är det du det?

 jaja, sen ha jag inte så mkt mer på hjärtat.



BYEBYE



Av Jeanette Sjöberg - 14 maj 2007 09:34

 . .this feeling inside.




Måndag, igen!


Helgen har varit trevlig förövrigt, i fredags umgicks jag med mina två pluppar, var ut på junisjärt ett tag, dock inte så värst roligt där.. fast vi är ju kul ! haha .. 


Sen åkte vi allefall hem till mig, åt, åt ,åt ;) soov lite. hihi

Sen i Lördags var jag först på middag hos jockepocke, gottgott. Sen åkte vi till martin och kikade på hockey , SKANDAL ! :P blä .. sen såg vi lite på eurovision, det var ju dock ingen höjdare ;) haha , kanske man skriva ett bidrag och vara med nästa år :P hrm ... Och norpan utvecklade kuber så det stog härliga till ! :D haha.



Snart sommar, har fått jobb på donken, coolt ;P haha allefall trevligt för min ekonomi, sen så har man ju skrivit upp yran på almanackan. Sen får man se vad som händer.



BYEBYE

Av Jeanette Sjöberg - 9 maj 2007 08:16

 . .spell out your name.



aaaah, förövrigt ska jag säga för 150;gången, att jag vill ha sommarlov :) Det skulle vara underbarast nu. Bara en månad kvar ungefär, en lång månad, har mycket saker att göra innan ;P korvar. Menmen, ska iallefall snart till skolan och spela lacrosse :S har aldrig spelat det förut så det ska ju bli intressantast. Lacrossarn är det jag det ?  


Ja förövrigt finns det inte så mkt att säga. Kan ju  berätta nått ointressant som att jag nyss ätit en väldigt god banan, gul-grön, det är då dom är som godast ;). Tack för mig.



Blä.

Forgotten


BYEBYE

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards