Alla inlägg under februari 2011

Av Jeanette Sjöberg - 28 februari 2011 13:33

 . .so good to be


En dag som den här är jag glad att jag jobbar skift, måndagar behöver inte vara hemska, inte om man är ledig och solen skiner, dock är jag lite slö idag efter en oscarsvaka hos Fille och Johanna. Känner att jag har lite att ta igen på filmfronten, har bara sett en av de favorittippade filmerna.



/jean

Av Jeanette Sjöberg - 27 februari 2011 18:25

 . oh lollipop.


The world is like a box of chocolate, you never know what you get; På tal om choklad så har jag syndat en aning idag, jag har ätit lite godis samt typ tre chips, det kan hända att det blir lite mer, så jag kanske tar mig ett extra träningspass imorgon.


En del stora besluts har tagits för visso kanske det inte verkar som ett stort beslut men för mig känns det som om min profil kommer ändras ;) Men jag tror att jag bestämt mig.


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 24 februari 2011 12:55

 . .hey hey!


Otis Redding får äran att förgylla min torsdagsmorgon, jag känner väl att jag kanske borde ta tag i dagen och hoppa ur pyjamasen och in i duschen, carpe diem! Eller nått, eller så ska jag nog sitta kvar här, slöheten, låter mer som mig.

På lördag ska jag och flickorna ordna tillstånd att flyga in i USA, så ett steg närmare! :) Whop Whop!



/jean


Av Jeanette Sjöberg - 23 februari 2011 12:46

. . like the first morning.


Jag har ni infört en morgonsritual, kaffe,gröt och en hårdbrödsmacka till bra musik, dock vet jag inte om man kan kalla det en ritual när det bara hänt en eller två gånger med en veckas mellanrum, men det borde vara en ritual ;) Idag fick jag än en gång inse att jag, nål och tråd inte går ihop, vilket jag redan visste och därför vart min lagning av arbetsbyxorna inte så lyckad.;)


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 21 februari 2011 15:25

 . .as long as I gaze on waterloo sunset,I am in paradise.


Tröttaste dygnet på länge, först upp och jobba öppning, sen iväg och spela innebandy, sen hem och sova en timme, sen tillbaka till jobbet för att städa hela natten. Vaknade klockan 14 idag och jag vet inte om det har att göra med att det är måndag men jag känner mig lite grå, så därför äter jag min andra mums-mums för dagen och sörjer att jag inte har en soffa att lägga mig i.(i-landsproblem)


Kan väl inte hymla med att det känns lite ensamt när nästan samtliga vänner är ute i vida världen, så nu ser vi fram emot våren och allas hemkomst, haha, party-pooper! :) 


/Jean


Av Jeanette Sjöberg - 16 februari 2011 16:26

 . .och vi med den.



Idag på min lediga dag har jag förutom en ansiktsbehandlig isolerat mig själv från all snön och spenderat hela förmiddagen och eftermiddagen framför tvn och en bunt av O.C avsnitt:) Skönt,förutom att jag har massa tid över att tänka på hur gott det vore med en stor skål med godis, jag fick dock nöja mig med en näve av cashew-nötter(om det stavas så). Mina ögon är trötta ;)


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 15 februari 2011 16:31

 . .try to understand it.


Jag måste gå från att vara en slösa till en spara och för er som läst lyckoslanten förstår att det är raka motsatsen till varandra. Nu när jag har någonting att spara till kanske det går enklare.


Jag känner att mitt liv börjar ta sig i någon slags riktning, jag tror jag hittat en utbildning som skulle kunna passa mig :) Radioproduktion i nya medier, dock så måste jag nog fundera ett tag till innan jag skriver något personligt brev, det är trots allt en utbildning på tre år, jag ska även funderar ut vad jag har att erbjuda radioväsendet.




/Jean

Av Jeanette Sjöberg - 13 februari 2011 13:03

 . .whowho!



Jag tror jag ska börja med en nedräkning nu, det bästa är att jag inte behöver räkna så mycket för maj är snart här gott folk! :) Jag kom ju på att jag inte uppdaterat så mycket om mitt mission att gå ner i vikt, men det jag kan säga är att det går väl okej, inte toppen men inte sämst, medelmåtta helt enkelt :)



/jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards