Alla inlägg under maj 2011

Av Jeanette Sjöberg - 30 maj 2011 23:17

 .. i'm hot just like your lovin.


Det är inte alltid lätt att vara en nostalgisk person som tänker alldeles för mycket på det förflutna istället för framtiden, man kanske ta och lyssna till pumbas råd att lämna det bakomflutna framför sig? Jag tror det är bara för att jag längtar efter sommaren som jag pratar massa strunt. Ska bli så otroligt skönt med sol vind och vatten, och jag hoppas verkligen att jag är ledig midsommar, en av mina favorithögtider.


/jean

Av Jeanette Sjöberg - 29 maj 2011 16:20

 ..  Were back in the alley tradin' hands
'Long came Wild Billy with his friend G-Man
All duded up for Saturday night.


Söndag, nattjobb och en trött tjej, men man kan härda då man vet att det är sista natten för denna gång. Jag tänker för mycket på vad jag inte gjort, och det är väl kanske inte alltid så roligt, så vi hoppas på en trevligt måndag, Ciao!


 

Av Jeanette Sjöberg - 27 maj 2011 17:27

 . . burning in my heart.


I brist på ord att beskriva min USA-resa lägger jag upp några små bilder ;)

          Top model live!  Whop! :)                                     Hummerlimo till Hard Rock hotell i Vegas ;D       Vårat hotell Circus Circus i Vegas :)

Av Jeanette Sjöberg - 22 maj 2011 16:34

 . . for your love.



Los Angeles & Vegas var underbart, jag tror jag såg ut som ett barn på julafton i Vegas alla strålkastarljus, kunde inte vara mer turist som jag var då, knäppte kort på allt som gick att knäppa på, kollade på allt som gick och kolla på och hann ändå inte se allt. Jag insåg just i detta nu att jag inte har tid att beskriva allt som bör skrivas så jag får återkomma om resan när jag har lite mer tid, för nu måste jag iväg och träna :)


Ciao/ Jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards