Alla inlägg under november 2011

Av Jeanette Sjöberg - 20 november 2011 19:50

 . .Nanana.


Söndag, ledig söndag innebär mys i form av bingolotto och god mat i rotan, jag kan ärligt erkänna att jag känner mig som en pensionär. Har iallafall varit lite aktiv idag i form av innebandy också, tog sväng upp till sollefteå och plockade 3-poäng, otroligt skönt. Tog ett steg i rätt riktning idag, det är bara att vänta och se :)


/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 14 november 2011 17:32

 . . say da da da da
Tell me yes and let's feed the fire
Bang bang, say da da da.



Vaknar till liv med lite gammal hederlig hårdrock, på grund av en nattsudd, eller rättare sagt jobbnatt har jag sovit fram tills 16:45, känns otroligt bra att vakna och inse att det återigen är mörkt, missat allt dagsljus. Jag kan ju inte sticka under stolen att det var otroligt skönt att sova ut men på det kommer ju alltid ångesten. Jag sitter och räknar ner tills fredag, ledig helg och förhoppningsvis sover jag inte bort fredag-lördag-söndag :) Jag ska ju också ärligt erkänna att jag trivs ganska bra med att det är mörkt ute, och förhoppningsvis kommer snön & glammar upp det lite :)


Tjolahopp.

/Jeanette


 

Av Jeanette Sjöberg - 11 november 2011 16:07

 . .that I'm easily found.


Fredag, försöker intala mig att musiken på högsta volym gör mig piggare men jag tror i själva verket att det är kaffet som får sköta om den biten, bruce kanske gör mig mer peppad inför en ny jobbhelg. Tiden går så himla fort och ändå ser man fram emot det som kommer, lustigt det där.



Trevlig helg gott folk, klackarna i taket! ;)

/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 10 november 2011 15:15

 . .that's all I ever heard


Äntligen fick jag sova ut på denna underbara härliga lediga torsdag! Optimist javisst! ;) Står & funderar på vad som jag borde göra idag och inser att det är roligare att göra det jag vill göra och inte borde, bilen borde städas men jag vill träna, så träna får det bli, synd bara att jag har en knöl på foten som vill åt mig, tänkte att jag skulle ignorera den, iallafall idag :)


/Jeanette

Av Jeanette Sjöberg - 9 november 2011 16:57

 .. like a wagon wheel.


Onsdag som känns som en torsdag av någon underlig anledning, inte för att torsdagar brukar kännas värst speciella.

Lyxar till det med en kaffe & lite bra musik, sitter & funderar när vintern tänker infinna sig, november månad & plusgrader tycker jag är märkligt, skulle vara mys att få äntligen få lyssna på snart kommer änglarna att landa och bada i en snöhög med högröd näsa! :) Tänkte göra mig en lite powershake-shake-i-shaki, men hade ingen mjölk i kylen, det sög ju en aning :)


Gick ju inte så bra att spara pengar den här månaden då man äger en rishög till carina.


Tack & Hej/ Jean

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards